ѕередовий досв≥д

†††† 30 листопада 2011 року на баз≥ нашого навчального закладу пройшло зас≥данн¤ секц≥њ заступник≥в з навчально-виховноњ роботи. “ема зас≥данн¤: Уќгл¤д-презентац≥¤ позаурочноњ виховноњ д≥¤льност≥ та орган≥зац≥њ дозв≥лл¤ учн≥в  ривор≥зького профес≥йного л≥цеюФ. Ќа зас≥данн≥ було в≥дм≥чено, що найменша та основна виховна кл≥тина - це звичайний† гурток.† √урток Ї прообразом ≥ м≥н≥атюрою самост≥йноњ держави, з повною в≥дпов≥дальн≥стю за нењ кожного њњ члена, ≥ де кожний член виконуЇ ¤кусь корисну, точно окреслену функц≥ю. ЅазуЇмо нашу гурткову роботу на ≥гров≥й технолог≥њ. ” п≥дл≥тковому в≥ц≥ спостер≥гаЇтьс¤ загостренн¤ потреби у створенн≥ свого власного св≥ту, у прагненн≥ до дорослост≥, бурхливий розвиток у¤ви, фантаз≥њ.  оли д≥тей примушують щось робити. вони сприймають це ¤к тиск ≥ виконують без задоволенн¤, а за допомогою гри Ц вс¤ робота виконуЇтьс¤ лише за бажанн¤м дитини, задл¤ задоволенн¤ в≥д самого процесу д≥¤льност≥, а не т≥льки в≥д результату. як зазначав ј.—. ћакаренко, "у дит¤чому в≥ц≥ гра Ч це нор≠ма, ≥ дитина повинна завжди гратис¤, нав≥ть коли вона робить серйозну справу . “реба не т≥льки дати њй час пограти, але треба пройн¤ти ц≥Їю грою все њњ житт¤Ф. √оловна мета ≥гровоњ д≥¤льност≥† - Ђжити заради усм≥шки ≥ншогої породжуЇ рад≥сть творчого самовираженн¤ в поЇднанн≥ з потребою бути корисним у своЇму маленькому колектив≥, в л≥цењ, в родин≥. —аме тому, наш навчальний заклад у своњй позакласн≥й робот≥ використовуЇ сучасн≥ ≥гров≥ технолог≥њ. “ому сьогодн≥ ми впевнено можемо сказати, що наш л≥цей Ц це майстерн¤,† де формуютьс¤ думки п≥дростаючого покол≥нн¤, необх≥дно м≥цно тримати њњ в руках, ¤кщо не хочемо випустити з рук майбутнЇ.

†††††††††† ¬икладач≥ закладу представили до уваги присутн≥х роботу гуртк≥в за напр¤мами: предметний гурток з ф≥зики У вантФ.

драматичний гурток Уѕрол≥сокФ

√урток —учасного дизайну

јг≥тбригада† У«ореlifeФ

Ћ≥тературний гурток У—ловоцв≥тФ

“акож дл¤ гостей був проведений фрагмент зан¤тт¤ л≥тературного гуртка У“алант живе в душ≥ моњйЕФ, на ¤кому учн≥ ознайомились з правилами складанн¤ ¤понського в≥рша —енкан, а також про¤вили св≥й талант у даному вид≥ поез≥њ.

Hosted by uCoz