—амовр¤дуванн¤

†††††††††† Ќаш час потребуЇ л≥дер≥в новоњ формац≥њ. Ћюдей компетентних, в≥дпов≥дальних, здатних мислити неординарно. ѕроблема вихованн¤ молодих л≥дер≥в Ц це проблема п≥дготовки людини майбутнього, людини, ¤ка в≥дпов≥даЇ вимогам нового ’’≤ стол≥тт¤.

†††††††††††† ќсь чому необх≥дн≥ пошук ≥ п≥дтримка учн≥вськоњ молод≥, чињ особист≥сн≥ переконанн¤ спр¤мован≥ на активну участь у громадському житт≥, молод≥, ¤ка, маЇ орган≥заторськ≥ зд≥бност≥, усв≥домлюЇ себе потенц≥йним л≥дером, маЇ бажанн¤ використовувати свою енерг≥ю та зд≥бност≥ заради ≥нших.

†††††††††††† ÷≥лком очевидно, що навички управл≥нн¤ сусп≥льством стануть надбанн¤м людини тод≥, коли участь в учн≥вському самовр¤дуванн≥ спри¤тиме набуттю вихованцем необх≥дних знань, ум≥нь ≥ досв≥ду соц≥альноњ д≥њ.

†††††††††††††††† ¬же не перший р≥к у нашому л≥цењ працюЇ учн≥вське самовр¤дуванн¤ Ућр≥¤Ф, л≥дером ¤кого Ї ћ≥сюр¤Їва “ет¤на. ”чн≥ живуть ≥ працюють п≥д гаслом Ући народжен≥, щоб нести в≥дпов≥дальн≥сть за наше житт¤Ф.

†††††††††††† –егул¤рно провод¤тьс¤ зас≥данн¤† ради учн≥вського самовр¤дуванн¤, де вир≥шуютьс¤ р≥зн≥ проблеми навчанн¤ та в≥дпочинку учн≥в л≥цею.

”чн≥ виступають ≥н≥ц≥аторами проведенн¤ багатьох м≥с¤чник≥в та акц≥й.

“ак, за спри¤нн¤ вчител≥в л≥цею були проведен≥:

Ј ћ≥с¤чник громад¤нсько-правового вихованн¤

Ј ћ≥с¤чник довк≥лл¤

Ј ћ≥с¤чник безпеки

Ј ћ≥с¤чник профес≥йноњ майстерност≥

Ј ћ≥с¤чник Ућолоде покол≥нн¤ обираЇ здоровТ¤Ф

«а ≥н≥ц≥ативою ради учн≥вського самовр¤дуванн¤ була створена Ућолод≥жна трибунаФ, де учн≥ мають змогу висловити свою думку, обговорити найб≥льш важлив≥ питанн¤.

”часть молодого покол≥нн¤ в учн≥вському самовр¤дуванн≥ Ц важливий шл¤х ≥ умова залученн¤ учн≥вськоњ молод≥ до радикальних перетворень, що в≥дбуваютьс¤ у нашому сусп≥льств≥. Ќайв≥дчутн≥ш≥ результати у формуванн≥ соц≥ально компетентноњ молод≥ даЇ широка вар≥ативн≥сть учн≥вського самовр¤дуванн¤.

Hosted by uCoz